fredag 23. februar 2007

Zyphnet

D e på zyphnet.no d skjer!! Denna vekå her har me hatt vinterferiemusikal i Udland. 8 5.klassingar sko laga ein musikal (vinterferiemysteriet) med hjelp av meg, Birger, Bjørg, Kristin og Charlotte. Og di har jammen vore flinke!!! Nå glede me oss barra t neste helg når premieren ska vara. Men d e altså på zyphnet d skjer (Viss nogen eg kjenne vil prøva ut det, så vil eg gjerna verva dåkke, for då får eg poeng :-P) Månge av 5. klassingane e på zyphnet, og så eg å Kristin å charlotte. Å i dag kom Erling og. På zyphnet kan me prata litt med venner, åsså kan me spela hangman, og satsa poeng på billøp (Kristin vinne allti). Å d e faktisk ganske kjekt. Blir lixom et spel, for me må samla poeng, og samtidigt så har eg kontroll på dei galne ongane og ongdommane :-P Eg e jo blitt så gammadle atte eg kan kje henga me ongdommane øvealt lenger, men på nettet kan eg henga så møkje eg vil :-) Så me har altså satsa på bilar heila vekå me :-) Eine dagen så vant adle, for di satsa på same bilen, men eg va kje me da... Men men. Sånår nettbyar gir åss "gamle" mulighet t å henga me dei "unge" ;-) Kjekt. Så eg anbefale adle eg kjenne t å laga seg profil på zyphnet.no, for då får eg flærre venner :-P Skriv kommentar her viss du e her da. Kjekt å veta kin så e på siå mi ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Eg e her :)
Men eg trur kje eg kjeme på zyphnet me det fussta. Må få levert den dumma norskoppgavå mi...

Anonym sa...

tuddelidu ja.

Zyphnet e kult d ja :) der e jo så sinnsjukt månge "ongdommar" som e me på d rondt om i Norge. og jaffal her på vestlande.

Va forresten me han som drive Zyphnet nettopp. Me fant litt stasj te ein konkurranse dei ska ha (=


-Bjarten

Anonym sa...

Viss du ikkje trur meg, kan du jo sjå om der kjeme ein Gyroball og nogen webkamera opp i neste konk. ;)


-Bjarten

Kristin sa...

Haha , eg vant ikke hveer gang da :) Bare et par..
Eg va her forresten :D Men d fatta du kanskje.