torsdag 8. mars 2007

Snakka om Gud

Ein ting eg har tenkt litt på... Snakke folk om Gud og Jesus?? Og Den Hellige Ånd. Koffår ska me snakka om dei..? Me snakke jo MED dei... Me hørre om dei. Prestane snakke om dei... Men kjenne me dei?? Eg e jaffal litt sånn at når eg snakke om Gud, så oppdage eg mær og mær kor stor han egentligt e...
Men ka ska me snakka om da lixom?? Jo... D e så mangt...

-Kim e Gud, ka har han gjort for meg??
-Eg tenkte ein tanke, va d Gud?? Trur dåkke d va Gud??
-Ka har me opplevd??
-Nogen talte i tunger. D va litt skummelt...Ka syns dåkke? E d Gud? Koffår??
-Eg leste et merkeligt bibelvers. Ka betyr det?? Ka trur dåkke?
-E Gud god??
-Koffår??
-Koffår..??
-Koffår.....

Barra snakka om det. Ikkje komma fram t noge, men lera oss å snakka om det. Om Gud. Dela erfaringar og opplevelsar. Ja for d e opplevelsar og!! Ikkje barra kunnskap... Opplevelsar så kan delast.
Snakke ungdommar om Gud? Trenge ungdommar å lera seg å snakka om Gud? Ska me starta ei samtalegruppa?? Ei "snakke om Gud gruppe??" Trenge me trening? kjenne me Gud?? E d skummelt??

"Herren er KONGE for evig og alltid"
"La oss lære å kjenne Herren, la oss jage etter å kjenne ham!"

1 kommentar:

Karianne sa...

Hei og hopp Margot!
Detta var mange gode spørsmål!!
En positiv undring!!
Klem på nasan = )