måndag 11. juni 2007

Ja

Øveskrifter e vansklikt syns eg.

Eg kan kje skriva møkje, for snart kjeme u Totli t meg. Å jedna foreldrene nas og, for di ska sjå leiligheten min. Så då va d jammen bra atte eg har rydda.

I dag har eg vaska bil både inni og utpå, og an har fått fisk på seg :-D Kjempefine bilen!!!!!!! I mårå kjøre eg å Totli t Oslo, og eg glede meg!!!!!!!!!!!! :-) Ska på et kurs to dagar, åsse ska eg t emmaus!! Ååååå d blir kjekt!!!! Åsse ska eg treffa na Ruth og nogen andre jedna ;-) Får sjå kin så gidde å treffa meg ;-)

Eg har vore på styremøte me Keestone og i dag. D va litt skummelt. Åsse åt me kinamat ittepå. Va litt skummelt d og. På lordag va eg sjå an Ørjan (pianist/saxofonist/trekkspelist...?/fløytist osv) og der hilste eg på nogen av keestone band guttane. D va kje så skummelt. Bandet bør vara bra, for nå har eg høge forventningar.

amaSing sång på skåredalen konf-weekend i helgå. Både på lordag og på sundag. Jentene mine e best!!!!!! Va kjekt å synga me band og, men ka hadde vel bandet vore uten jentene mine!!!!!!!!!?? :-) Ørjan spelte på et piano uten lyd på lordag. D va litt trist (forresten så hadde kje d pianoet hjul heller, elle d hadde hjul fusst, men når me bjunnte å trilla, så hadde d plutslikt ikkje hjul lenger). Å an fekk kje mikrofon å synga i heller. Men på sundagen hørrte me pianoet. Me kidnappa na Charlotte ein tur t Udland og. Men me forta åss tebars da.

Eg skreiv visst møkje likavel. Treige londarane.

Eg bur i ein fine leilighet. Adle må komma å sjå leiligheten min. Bestaste leiligheten i verden. Åsse har eg den bestaste bilen og. Den ska kjøra t oslo i mårå :-) D blir kjekt. Åsse jåbbe eg i den bestaste kjørkjå, me den bestaste sjefen, dei bestaste ongdommane, og dei bestaste kollegaene. Og Jesus e den bestaste vennen så finns, å eg e vennen hans :-D

Eg e fornødde :-)

2 kommentarer:

Kristin sa...

Ja, overskrifter e vanskelig.
Tror kje du bør ha så høge forventningar te keystone, hah.
Jentene dine e best.
Du må få lagt inn dei lydopptakå , å sendt di te oss. Eller så kan me brenna di på cd, å gi te alle på avslutningå.

Eg vil komma å sjå leiligheten din snart, gale at eg ikkje har sitt an enda Ö

Udland e besta kjerkå, me beste ongdommane og kollegane som fins, stemme det;)

Anonym sa...

Kjekke leilighet, men trege londarar --- lika d ikkje!!!!!
Foressen så va d jammen meg på tie atte dar sjedde noge her på denne bloggen din.
Neste gång eg kjeme innom t deg ska eg drikka kaffi o, gleda meg.
knip
-ag-