torsdag 17. juli 2008

Pakke, pakke, pakke

Nå har eg barra møbler å tv og cd-spelar i ståvå mi. Åsse ei usja. Å dataen + litt ant rot. Eg va på Clas Ohlson å kjupte usjår i dag. 5 pakning me flytteesker. D va jysla greit egentligt. Men eg trenge kje adle 5 trur eg. Har kje så møkje ting. Nå ska eg laga meg litt mat tenkte eg. Lesa litt i bibelen min. Tenkte eg sko lesa Apostelgjerningane. Så får me sjå åm eg gidda å pakka mær i dag elle om eg drøye d. Eg har så jysla go ti egentligt. Eg pakke litt når d passe meg. Prøve å la d vara igjen litt ting så atte eg kan leva her nogen vekår t. men d e kje så nøye d heller, for eg kan barra flytta him t mamma å dei viss eg vil. Eg har for eksempel pakt ne ei gryta for møkje, så eg kan kje laga både ris og sos... d e litt trist. Men d gjere kje noge. D e litt tomt på veggene å i hydlene her, men d e egentligt koselikt forde. D e ein knallafine leilighet eg ska flytta frå... d e trist.

Lord I want to thank You
Lord I want to praise You
You've been walking right beside me
every step of the way!!


-- Magnus me kledne å bamsen eg har spøta t an --

9 kommentarer:

Kasper Tangen sa...

Eg ska vurdera d. (å holda meg blogg aktive altså). Må berra bli motiverte.

Me må ta oss ein tur på kino t naboen ein dag! Eg ska på fjedle neste veka. Der blir d 25grader og sol, mens her blir d 16. Så kan d gå.

Ingvild Søndenå sa...

konserten va syyykt bra! :D men du, ka pakke du te? eg vett jo ikkje kor det blir av det te høsten!?!?!? ka e detta for no margot???

Kristin sa...

Du må sei ifra når du forsvinne altså , me må jo få sei hadet ?

Anonym sa...

Ingvild: eg flytte t Stavanger. Har fått jobb i Hafrsfjord menighet som barne og ungdomssekretær.

Kristin: Ja! Eg forsvinne ganske snart... Bjunne så smått å flytta litt øve måndag den 28, og flytte sikkert inn i stavanger torsdagen eller fredagen den vekå... Leiligheten min e litt i usjår, men neste veka kan dåkke komma kati dåkke vil.

totliii sa...

eg vett kje kor eg ska flytta te eg. men du e flinke aa spoeta.

Ingvild Søndenå sa...

eg vil komma te deg før du flytte!! eg MÅ komma te deg før du flytte!! så lenge siden det e eg har sett deg nå margot, så lenge har det aaaaaldri vært sidne eg har sett deg før. untatt før eg visste kim du va...:)

Karianne sa...

Hei Margot! Så kosli at du titter innom bloggen da! Du er jo fortsatt meget aktiv, ikke verst!
Hvor skal du flytte da?
Ha en strålende sommer kjære deg!
Du er fantastisk inspirerende!
Klem klem klem

Karianne sa...

Ops.. leste resten av kommentarene etter at jeg hadde skrevet min. Så Stavanger er neste stopp. Arti! Lykke til med flyttinga:)

Ingvild Søndenå sa...

i'll be there...:)