onsdag 6. august 2008

Nytt liv

Nye jobb
Nye leilighet
Nye get box (klarte å kobla an t heilt sjøl i dag)
Nytt soverom

Akkorat nå flyr d et fly rett øve leiligheten min. Viss eg vil så kan eg reisa meg å sjå på når d lande på flystripå på Sola.

Nye naboar
Nye kolleger
Nye sjef

D e bra detta her. Eg kose meg.

Åsse har eg ein tantonge me nye gips. Di e kje så snille me na dei sykehusfolkene. Hu har nå et kostaskaft i mjudlå knednå. D betyr i praksis atte u meste ikkje kan ligga på magen lenger. Hu så nettop hadde bjunnt å komma seg framøve... Stakar liten.

Må ha meg nye fryseboks snart, viss ikkje så blir d kje møkje is... :-/

3 kommentarer:

Kristin sa...

Nye by
Nye ongdommar
Nye muligheter
Nye krefter
Nye blablabla
Me savne deg jaffal.
BokOgMedia i haugesund e kulare enn den i stavanger

Ingvild Søndenå sa...

eg suns du ska prioritera å kjøpa fryseboks margot. å spisa is e ein viktig del av livet! margot eg savne deeeeg!!!

totliii sa...

ja. is e viktigt. d e vinter i melbourne.