fredag 19. mars 2010

Rett i ryggen?

I dag har eg vore hjå doktor. Eg trur det må være meir enn 10 år sidan sist! Så det var vel kanskje på tide. Eg kom heim att med henvisning til fysioterapaut, fordi eg lid sannsynligvis av noko som heiter "klinisk rettryggsyndrom". Haha. Eg ler meg i hel. Eg er rett og slett alt for rett i ryggen. "fysioterapi er av vestentlig betydning for pasientens sykdom og funksjonsevne" står det her. Morosamt :-) Så no skal eg til fysioterapeut! Jippi!! Der har eg aldri vore før :-)

2 kommentarer:

Kasper Tangen sa...

Hmmm... Snodigt. Har liksom alltid assosiert d å vara rette/rake i ryggen som noge flott og bra. Men nå e visst d og gale :-p

Sikkert koslikt sjå fysioterapaut da...
God natt.

Kasper Tangen sa...

Trur den der tellaren din rotla litt.
"93 users online" - betyr d 93 så ser på bloggen din samtidigt?