laurdag 17. september 2011

Fri

Har hatt fri i dag. Hadde helt glemt hvor godt det er å ha fri!! Tenkte at da kunne jeg jo finne på masse kjekt, men det var så godt å ikke gjøre noe, så da ble jeg hjemme :-) Har fått oversikt over økonomien min, og ryddet litt i kontoene mine. Og så har jeg spist grøt og løst sudoku. Og jeg har vasket masse klær!! Nå tenkte jeg at jeg skulle se idol-reprise fra i går, og kose meg med strikketøyet mitt :-) Har begynt på to nye prosjekt nå. Her er mine to forrige prosjekt :-)

Var de ikke fine!!?? Den brune har Anna Veggeland fått, og den blå er til min nye nevø som ikke er født helt enda :-)
Nå strikker jeg en genser til meg selv. Det har jeg aldri gjort før! Blir spennende :-) Og så har jeg begynt på en kjole til Rebekka Mjølhus.

2 kommentarer:

Sang Tao - Judith sa...

Du e så flinke du!

totliii sa...

eg vil spøta ilag me deg margot! lov atte du tar me deg spøte når du kjeme te spania!
(ja. d va lenge si eg hadde lest bloggen din.)