måndag 26. desember 2011

Jul, jul, strålande jul!!

Siden sist blogginnlegg har jeg faktisk kjøpt meg ny leilighet !
Og jeg har strikket meg en ny genser.
Er ikke jeg flink ??

Julen i heimen er som alltid full av flettekurver rundt hele stuen.
Jeg fikk kjøleskapspoesi av broderen til jul. Det sto på ønskelisten min. Litt dumt at jeg ikke kan henge dem på det nye kjøleskapet mitt bare.... Men jeg finner nok en løsning.
Utenom julen, så tenker jeg også en del på nyttår. Vi skal nemlig ha nyttårsfest for ungdom i Sunde kirke. Det blir veldig spennende. Vi har handlet inn masse kjekk pynt og diverse dill dall. Fikk tilogmed tak i en sjokoladefontene til slutt! Så nå er vi vel kanskje snart klare.

5 kommentarer:

Per Lund sa...

Gratulera med nye leilighet.

totliii sa...

Flinka mi! Likte gensien. Hurra for leilighet! Lykke te me nyttårsfest!

Sang Tao - Judith sa...

Mmmm, heldige ungdommar;) Jammen meg ikkje verst å strikka genser! Flinke du e!

Katrine sa...

Gratulera med ny leilighet! Fin utsikt og greier! :) God jul!

Karianne sa...

Gratulerer med leilighet!!
Og finfin genser :-)