onsdag 14. februar 2007

Galne ongdommar, og eg e visst gammadle.

Nå e eg altså blitt ein skikkeligge nettvenn. Meldt meg inn i smootown så e ein kristen nettby, og blink så e dagbladet sin nettby trur eg. Så nå får eg vel ta å setta meg skikkeligt inn i det og tenke eg ;-) I smootown hette eg redheads_rule og i blink hette eg umargott. Teit atte eg ikkje barra kan hetta margot øvealt. D fins jo ingen andre på blogspot for eksempel så hette margot. Så eg fatta kje koffår ikkje eg fekk lov t det. men men.
Eg tenkte ser dåkke atte eg sko setta meg litt mær inn i livet t dei galne ongdommane. Ja d e månge galne ongdommar, men di e nå snåle og ;-) Og eg må jo ha blitt trollgammadle så snakke sånnt :-P Jaffal så må me nok barra innsjå at ganske store deler av livet t både ongar og ongdommar e på nettet nå t dags. Spennande :-D
Kjekt om nogen av dei galne ongdommane skrive hilsen t meg og då da :-) Di får jo ta d t seg dei så vil :-) (d gjelde deg og Totliii!!!!!!!!) Eg har allerede fått frå nogen ;-)
Fy søren nå følte eg meg gammadle, men d e eg jo kje!! Barra litt eldre enn nogen. tihi. Ha ein fine dag!!

Ingen kommentarer: