torsdag 15. februar 2007

Møkje på hjerta

Eg har så møkje eg sko ha sagt. Forstår kje koffår eg ikkje har fått meg blogg litt før. Men eg kan kje skriva alt her da, då gidde jo kje folk å lesa. Ikkje skriv så långe bloggar atte folk ikkje gidde å lesa. Men eg har så møkje på hjerta i dag!!! :-)

Signe har fått seg ein gut. Eg skreiv melling t na Signe i går å sporte om u fortsatt va kjokke. Fekk svar atte: "Ska ta prøven i mårå eg. Så kan det komme, men tvile på at eg går så møkje lenger." Å i nått kl. 03.00 kom guten. Så d va den prøven. Hehe. Åsse fekk eg ein MMS i går der an Henning sa Marrrrgot. Flinke gutten!!!!! Sist eg va der klarte an å sei Marrrrrrgdot. Nå e an storebror. Flinke storebroren.

U Kristin har skreve om meg på blink:
"Forbilde
Margot e vikar for Bjørg i Udland , blir trist når hu drar:/D e liksom så kjekt me nåken ikkje heilt voksne. Hu fatte liksom litt ka me meine.Margot kan masse fine ord, for hu e ifra Åkra :)Margot e kul !"
Takk for den Kristin :-D

Ellers så e smootown ein bedre nettby enn blink

Min blogg e egentligt ganske fine. Finare enn totli sin og, for mine venner ligge t høyre og ikkje heilt nere. Åsse e grønt finare enn rosa.

Ingunn å Bjarte e kule. Barra så synd atte di ikkje fekk skriva i gjestebokå mi. Men nå har eg fixa, så nå kan adle skriva sjøl om di ikkje har blogspot sjøl.

"Herren skal stride for dere, og dere skal være STILLE!!!"

En stille stund med Jesus. Å, hvilken fred den gir når hjerteløse dommer som salt i såret svir. Når missforstått og motløs jeg selv fra venner går. En stille stund med Jesus, den leger alle sår.

"Marta! Marta! du gjør deg strev og uro med mange ting; men ett er nødvendig. Maria har valgt den gode del, som ikke skal tas fra henne."

1 kommentar:

totliii sa...

jamen eg forstår kje kafor d e så løye på min for d e kje meiningen! årrh. e kje så i opera å firefox. barra stygge explorer! død over ie! tenk!

å dessuten så e rosa verdens finaste farge så tenk!

du? trur du eg får sitt guten mens eg e hima? forstår kje koss eg ska få d t egentligt...