torsdag 8. februar 2007

Ny i gemet

Ja detta va vel på tide jedna?? Eg e barra såvnår blogglesar eg egentligt, ikkje bloggskrivar. Men eg må vel prøva det og :-) Så her e eg altså. Totli, du må jølpa meg me detta her ein dag... Kan bli kjekt detta, kan jo henda eg komme t å oppdatera an og...? Kin vett ;-) Håpe nogen skrive kommentarar t meg da. Viss ikkje så e d jo kje kjekt. Jepp jepp. Nå har eg kje mær å skriva. Får kikka litt mær på d her greiene før eg ska sova. I mårå e d treff, og eg ska styra lyd. Natta!!

2 kommentarer:

totliii sa...

dette e ein go start vettu snuppå!
trudde mesten kje du va ein blogg-lesar ein gong eg... men d e greit. gla i deg fordeom!
yep, eg ska jølpa deg i vinterferien eg.
går nok godt ska du sjå!
ska laga link me ein gong eg!
pisænnløv.

cammie sa...

heisann:) kult at du har fått blogg og profil på smootown,det er ikke gærent:) velkommen etter..hehe..alltid koselig og se deg,men savner og treffe deg fast på emmaus..men alltid kos når du stikker innom på uventet besøk:) hehe..
klem camilla