fredag 9. februar 2007

Pianistar

Nå har eg ringt t 9 pianistar så har sagt nei t å spela på treff i kveld. Koffår blir folk sjuke i siste liten?? Då får jo me et stort problem! Me har altså et lovsangsteam og ein solist så blir ståande uten piano. D går kje an, så me MÅ få tak i nogen. Å nå e eg så leie av dei telefonane!!! Alt va så møkje greiare når me hadde an Odd Inge her hima... Klokkå e altså snart 4, og pianisten bør vara på plass i kjørkjå kl. 6. Nå ska u Therese ta nogen telefonar. Jedna hu får napp lettare enn meg?? E jo lov å håpa.

Nei ska sei, nå gjekk d i boks!! Grete Olsen frå Vea ringte å sa u konne spela. Akkorat nå e hu verdens snillaste!!! Og eg vett kje kin u e eingång. Jedna eg må ha meg noge mat... d har eg glømt i dag... Blei litt for møkje pianistar å tenka på.

Dessuten så ska eg styra lyd i kveld. Elle d vil sei Morten og David (elle va d Daniel??) og eg. Så eg trur jedna dei to får ta seg av det, for eg må vel jølpa lovsangsteamet. Styra lyd lixom!! Alt me må brokast t... Men d årne seg vel jedna... Viss nogen e inne å lese detta i løpet av kvelden så be for ungdomstreffet!! D bjunne kl. 10. Og eg håpe d komme t å bli et heilt kanonbra treff!!!! :-) Gud e Go og eg e stressa :-P

Nå må eg eta. Kom på treff adle så e i nærheten!!!! Detta blir bra!!! :-) Gud har så full kontroll, atte eg sko barra ha slutta å stressa for lenge si. Men lika å ha litt kontroll eg og ;-)

Hej då!!

1 kommentar:

totliii sa...

koss jekk d?

eg lagte linke te deg men eg glømte et mjudlårom så d virka kje. ska fiksa nuh!