søndag 18. mars 2007

Bloggtikken

Eg har an!!!
Har for så vidt venta på det ja…

Spelereglene:
Dei så blir ”tikka” må skriva 6 rare ting om seg sjøl, eller rett å slett noge ingen andre vett i sin egen blogg, i tillegg t å angi reglene for spelet. T slutt velge spelaren 6 nye bloggarar så ”har an”, og liste opp navnene derras. Itte at det e gjort må an skriva kommentar på bloggane t kvar av dei for at dei ska veta atte di har blitt ”tikka”, og at di må lesa bloggen t den så tikka di for mær informasjon.

1. Eg syns d e kjempekjekt å jogga, men eg våge kje å jogga åleina. Derfor blir d kje så møkje av… Har faktisk jogga tur retur vaudel uten å stoppa * stolt *

2. Eg like å skyta på folk, og har rett å slett nå skaffa meg ein loftskytar J

3. Eg har kuleledd i tommeltotten min. Sånt atte du kan trykka på så blir d akkoratså et ”klikk”…. Hmm. Vanskelikt å forklara…

4. Eg sovne allti når eg ser film. Seriar går greit, men d e noge me filmar lixom… Sama kor spennande d e. Både seint på kvelden og midt på dagen. Eg ser som regel bjunnelsen og slutten. Trur tillåme eg har sove litt på kino ein gång…

5. Eg elske is, og konne lett ha åte is kvar dag, men d e kjedlikt å eta is åleina, så eg har tvingt månge t å eta is me meg sjøl om di ikkje hadde så lyst på. Åsse drikke eg møøøøkje mjelk. Og nå tåle eg kje frokt lenger……

6. ……Men trur d e sunt, for eg e friske så ein fisk!! Har kje vore på sjukehus si eg blei født, og eg har aldri hatt hål i tednene, og eg har aldri brokke nogen bein. Men e eg litt forkjølte så syns eg kjeeeeeeempesynd på meg sjøl!!!

Eg tikke Kristin, Charlotte, Birger, Andreas, Åsemor og Karianne (jada, eg ser atte du prøve å snika deg unna Karianne. Fellesmail du lixom. Kom igjen, bli me på leken da!!!)

2 kommentarer:

Andreas sa...

Sorry maggi.. de derant gidda eg rett å slett ikkje:D

Kasper Tangen sa...

Hehe artikt. Ska sei den tikken leken har spredd seg fort. Skikkelig kjede ting. Ein artige sådann.