fredag 30. mars 2007

Trøtte!

Oj. Eg sovnte. Kom him frå jobb og sette meg i godstolen me dataen i fånget. Tok meg ein tur innom adle 7 nettsamfunnene mine + msn, og så sovnte eg. Me dataen i fånget. Linsene blir torre å ekle når eg sovne sånnt. Men d e godt og. Lenge si eg har sotte sånn me dataen forresten. Har vore litt travelt i d sista syns eg... elle jaffal litt travelt oppi håve mitt. Burde vore ute i fina påskaveret. Håpe d helde ei stonn, så eg kan nyta det i påsken. Nå e eg barra trøtte. Gjekk him frå jobb, for eg klarte kje tenka mær likavel :-P På sundag e d palmesundag, og d e visst ein store dag i Udland... Ska bli godt når den e øve... Eg har kje øvesikten, og då stresse eg litt. Eg ska vara me vennene mine i påsken. Kjekt når adle kjeme him. D va KJEKT på klubben i går!!! Klubben e kjekt!! Eg digge klubben i Udland. BRA folk. Masse bra folk!! :-) D e dåkke så gjere atte eg like meg så godt i Udland :-)

Fant ut atte bloggen min va litt kjedligge me ingen bilder,
så eg stal ett av deg eg Kristin :-)
Detta e koret mitt :-)

Ingen kommentarer: