fredag 23. november 2007

Den finaste bloggen

Speil speil på veggen der, hvem sin blogg er fines på weben her???

Eg har vore litt rondt å sjekka, og d e jo ingen tvil om atte min e den finaste!!
Totli sin for eksempel. Den e lixom så rosa... (men d må an jo vara da...) Nå har u omsider fått årna at linkane ligge t høyre å ikkje heilt nere da, men an e ganske rotete likavel.
Kristin sin va fine ein gång. Men nå har u blitt så ustabile. An e jo forskjelligge kvar gång eg ser innom jo!! Ikkje så fine akkorat nå. Litt for blått og trist.
Og Charlotte... ja hu har jo gjort d stora å gått øve t blogg.no. Og der e dar allti reklame itte d sista innlegget... Staakars charlotte :-P
Marianne. Ka skjedde me den da?? Ingenting! Å ei stygge klokka har u på an og :-P
Åsse va d Birger då. Haha!! Eg må le :-)
Kasper sin blogg e kjedligge. Svarte og me altfor långe innlegg.
Og Karianne sin e så.... ka ska eg sei... så kvite lixom.

Ja. Nok dissing av andre sine bloggar. Adle forstår poenget. Min e best!!! :-) Fine farge. Ryddigge. Ei nydeligge klokka. Akkorat passelikt långe innlegg og akkorat passeligt me bilder. Fine øveskrift. Åsse har eg sånn der ein user online greier. Og flickr. Jepps :-D Ingen tvil ;-)

Viss d e nogen så lese her så har blogg, men så ikkje ligge på vennelistå mi så må dåkke sei ifrå, så ska eg legga dåkke t ;-)

5 kommentarer:

totliii sa...

nehei for eg har kje fiksa nogenting på bloggen min for an har vore heilt like heila tie men an barra virkte kje heilt på explorer ei stonn. men visst an virka heilt nå så e jo d snupert. an virkte heila tie på opera å på firefox. så d så! tenk for!

Kristin sa...

det e jo vinter! bloggen min skifte i ett med årstiå !!

Anonym sa...

javel, takk skal du ha...

Kasper Tangen sa...

Jaha ja! Fælt så freidige du va da... Men du har nok et poeng i at eg skrive litt for långe innlegg. D sista innlegget mitt e kort jaffal.

Gratulera med tante status

Karianne sa...

Jepp jepp!!
Bloggen din er fin:)
Jeg kommer hjem 21. des. under 2 uker til. Gleder meg:)