onsdag 21. november 2007

E d sant??

E d sant at eg har fått meg ein kjereste?? Ja! Viss du trur d e sant, då e d sant. For då e d sant for deg. Så kjekt for deg atte du trur det. Men viss du ikkje trur d e sant, då e d nok ikkje sant. For d du trur e sant, d e jo sant for deg.

Eg blir litt forvirra eg. Sant eller ikkje sant!??? Ka legge me i det begrepet nå t dags?? D går jo kje an å sei det! E d sant så e d sant uansett om du trur d eller ikkje! D blir jo kje mær sant fordeom du trur det!!!!?? Eller......?? E d liksom kje forskjell på sannhet å tru lenger?? "Hva er sannhet? sa Pilatus" Flærre så har lurt på d altså :-P

"Og jeg vil be Far, og han skal gi dere en annen talsmann, som skal være hos dere for alltid: sannhetens Ånd, som verden ikke kan ta imot. For verden ser ham ikke og kjenner ham ikke. Men dere kjenner ham, for han blir hos dere og skal være i dere."

Eg sitte her å drikke te. D ska vara godt for halsen. (nevnte eg atte eg ikkje like te??) Ja eg e fortsatt sjuke! (viss du trur d da :-P Viss ikkje så e eg vel friske då..., viss de e d du trur...?)

Og eg har ikkje fått meg kjereste :-( D e faktisk sant!! Eg e fortsatt ledigge!! Så kom igjen da!!!!!!!!!!! Treiging!!

3 kommentarer:

Kristin sa...

life will soon be more colourful !
Eg tror ikkje , eg vett. så det

Anonym sa...

Jeg ble helt forvirra her. Hadde blitt skuffa hvis jeg fikk vite om noe kjæreste via bloggen ;-)
Stå på, mitt tips er før sommaren :-)

Anonym sa...

Haha =) Du er så herlig Margot! Morsomt å lese dine tanker =)