søndag 18. november 2007

Tante Margot

Eg har blitt tante ja. Heilt på skikklikt, nå e d kje barra på lesta lenger :-D T litle Sunniva. Hu blei født på torsdag. Me trur u har røgt hår. Men e litt i tvil. Litt sånn mørkt kastanjefarga greier. Når u mamma såg na fusste gång så sporrte u na Ranveig "kin sin nase har u da??" Åsse tenkte u Ranveig seg litt om, så sa u "Eg trur u har Tone Iren sin nase" :-)

Tante Margot e litt sjuke for tie. Kjempesjuke faktisk. Feber, og tette i heile kroppen. D e travelt å eta, for eg kan kje pusta jønå nasen. Åsse kan eg kje snakka heller. Så viss telefonen ringe, så gidda eg kje ta an... jaffal kje viss eg ikkje vett kin d e så ringe :-P Å når eg nyse så e d kjempevondt i halsen!!! D e sååå synd i meg!!!!!! Viss barra nogen hadde visst kor synd d e i meg nå!!!!! Nå ska eg snart legga meg. Har hatt lyst å legga meg si kl. 5 i dag. Gjorde forsåvidt d og da... sov sikkert sånn hallveis i ein halltimes tid på benken, heilt t tillefonen ringte :-P Den tok eg kje. Men eg får jo kje sova likavel, for eg får sånne hosteannfall, åsse kan eg kje pusta, åsse svette eg, åsse fryse eg, åsse e alt barra domt!!

Nok syting :-P








Hu e sure fordeatte tanten nas e sjuke :-P
D spøtasette u har på seg der e mitt verk :-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATULERA TANTE MARGOT!!!!!!
Ser u Sunniva har fått seg ei flinke tante så allerede har spøta fine kler t na. Klare kje heilt å sjå atte nasen e like totli sin alse. men ser d gjedna når eg ser na for skikkeligt. GOD BEDRING.
AnneGunn

Kristin sa...

eg syns skikkelig synd på deg fordi du e sjuke. Du må bli friske te torsdag!