onsdag 10. september 2008

Kor

D va ein gång ein mann så sporte meg "har du dirigert kor før du eller?" Åsse svarte eg "jaaa... eg har jo vore borti litt forskjelligt...." Neste gång nogen spør, ska eg svara: "Eg har dirigert 3 badnakor og 3 ungdomskor: et va eg me på å legga ne, og et starta eg. Det tredja hadde band: utfordring. Åsse har eg jo dirigert to barnakor te, sånn i praksis, så barra ein liten periode. Pluss adle desse her prosjektkor-tingene: Barn er Bra festivalen og Plan B i Udland bl.a." Så ja, det har eg gjort.

Ka skjer me folk eg ikkje kjenne så lese bloggen min da?? Jaja. Koslikt d.

Folk e stressa på jobben, og eg må klara meg sjøl. Men d e greit det. Eg årne opp eg. Bestillte akkorat sumobryting t ungdommane uten å spørra om lov fusst :-p Men d va heilt greit da heldigvis. Sumobryting e kjekkast å barra sjå på. Eg kom meg jo aldri opp når eg datt i dei der draktene. Skummelt.

7 kommentarer:

Karianne sa...

Flink er du også!!
En inspirerende og bra dirigent:)
Det er så morro at du nesten alltid har oppdatert blogg når jeg sjekker (jeg sjekker ikke så ofte da, så da må jeg jo lese flere poster)
Klem klem til deg!!

Anonym sa...

Kass ungdomskor har du lagt ner? E d no å skryta av?:p
Men du e flink dirigent, de ska du ha, så du må jo fortella om det :)

MARGOT TANGEN sa...

Takk Karianne :-D Så kjekt atte du lese bloggen min. Eg lese din og, og der skjer d ikkje så ofta noge :-P Kati kjeme du t Stavanger på besøk t meg??

Fusst la eg ne Shalom. Så starta eg amaSing. Så dirigerte eg keyStone me krevande band :-P amaSing e jo skjølsagt det eg e mest stolt øve ;-)

Anonym sa...

Det e bra :D Men eg syns du bør endra adresså mi i den link-listå di :)

Ingvild Søndenå sa...

margot, du e den beste dirigenten et kor kan tenka seg!!

Kasper Tangen sa...

Va kul! Du e nok et friskt pust for menigheten der. Bra at du finne på litt sånt nytt og friskt. Harkje prøvt dei der sumobrytingsdraktane. Ser kjekt ut. Hejdå!

Anonym sa...

de va jo ein del kor de ja:P