fredag 26. september 2008

Lys våken

Ja eg savne Skåre menighet. Eg sko ønska eg konne vore me på lys våken i Udland. Sko ønska eg konne vore på lys våken kurs me na Tove. Sko ønska eg konne åte is me Kristin å Charlotte. Å ringt t Ørjan når eg trengte ein pianist. Men eg ska prøva å laga ein kanonbra lys våken i Hafrsfjord menighet. Håpe eg får d t :-)

Nå ser eg på Notting Hill. eg såg den i går og, men då sovna eg :-P Åsse e an jo så kosligge, atte d jere ingenting om eg ser an i dag og. Når eg e ferigge å blogga, ska eg ne å henta isen min, å når eg har åte is, så ska eg spøta mens eg ser film. Koslikt.

Eg har kjupt meg høghelte støvletter. Ganske kult. Men di klikke da. Så nå e eg blitt ei klikkedama. Stilikt.

Eg har verdens finaste leilihget forresten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

noo , klikkedama :o ? Ikke sånn voksen klikkedama? :((

MARGOT TANGEN sa...

Kristin: Jo sånn voksen klikkedama :-P

totliii sa...

eg o vil ha is.

Anonym sa...

åh, du e teit. Passa deg, så komme eg å barnsliggjør deg igjen.