fredag 10. oktober 2008

Ungdom e bra!

Eg har hatt ei så fine veka. D bjunnte me atte eg tok meg fri på fredag, og sov lenge, og va ute på handel me na Ingunn og Aline. Så gjekk eg å klatra me an Bjarte. Så spelte me ticket to ride sjå dei. På lordag va eg og me na Ingunn på bridleshopping. Åsså fekk eg taco sjå dei seinare, åsse spelte me litt spel då og, og scrappa. På sundag va eg på gudstjeneste i Revheim kjørkjå. D va kjempebra faktisk. Prest frå vea vettu ;) Ittepå sat eg barra hima å koste meg å spøta.

På måndag va eg månge timar på jobb, for eg trengte å få litt øvesikt øve alt rotet mitt så eg gjekk ifrå på torsdag :-) Og på tirsdag reiste me t Horve på høstleir med 60 konfirmantar frå Hafrsfjord og Madlamark. Horve e ein knakande bra plass, og dei så jobbe der gjere ein heilt utruligt bra jobb! Eg trur konfirmantane koste seg. Åsså siste kvellen der då fekk eg melling av na Kristin (haugesonnsongdommen min): "nå sko me hatt deg" sto dår. Å då blei eg litt triste, for eg sko vore der. Eg savne di såååååååå. Kjekt å få sånår mellingar da...

Konfirmantane va snille. Ikkje så møkje tull. Litt knuste rutår å sånnt, men d går bra. Eg e litt trøtte, men d e for atte eg ikkje gadd å legga meg nogen kvellar. Eg va på fjellklatring og. Eg e ganske goe. På Horve har di go mat!

Eg like ongdommar. D e så kult me ongdommar, for di e egentligt så like dei voksne barra t atte ting e så møkje mær tydelikt. Eg trur atte viss eg blir godt kjent me månge ongdommar, så kan d vara lettare å forstå nogen voksne bedre og. Ungdommane e jo snart voksne. Men ongdommane e så møkje mær enn dei voksne egentligt. For når me blir voksne så legge me av oss månge ting. Ongdommane e liksom i den tiå i livet der di må bestemma seg litt for kim di vil vara. For di kan kje vara alt alltid, men når di e ongdommar så e di litt alt på ein måte. Hmm... nogen så forsto detta? Og adle e så forskjellige. Så møkje godt. Di trenge barra litt jølp avåte t å fokusera på dei goe tingene. Eg blir så gla i di.

Nå sitte eg her onda et svært pledd å fryse, for eg hadde så lyst på is.

Totli kjeme t meg snart. Det blir kjekt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bare litt knuste ruter, wow, snille konfirmantar du har! Men eg tippe at di ikke hadde så goe mjelk på den konfirmantleiren så di har på stemnestaden! Hjelp meg å finn ut ka eg vil bli dåå?