onsdag 15. oktober 2008

Guds tid

Eg har d så fint. Eg har så go ti. Nå har eg sotte flærre kvellar på rad å spelt ticket to ride på nett. Åsse har eg spøta litt, og sitt filmar. Hørres ut så et kjedeligt liv kanskje?? Men d e så herrligt!!!!! Fantastisk godt å barra ha god tid. Eg trur eg trengte det nå, og eg trur Gud årna det :-) Gud vett kati eg ska ha møkje å gjera, og kati eg trenge litt tid å barra sitta hima å gjera ingenting. Avåte trenge eg å kjeda meg litt og. Konne sikkårt brokt tiå mær "fornuftigt", lest mær i bibelen, sett meg ne å lytta t Gud. Men eg vett kje ka så e mest fornuftigt eg. Trur me har godt av å gjera ingenting avåte, og eg trur Gud syns d e greit. Herrligt å tenka på atte d e Gud så styre tiå mi. Og d e jo foratte Han e sjef øve heila live mitt!

Eg e fan av Kristin! Hu e konge!! :-) Og Gud e kongen henas og, d e kult ;-)

Eg har kje så go tid egentligt. Har møkje å gjera, men Gud årne han. Eg har ein misstanke om atte an gjere timane litt lengre enn di egentligt e barra for meg :-D D e for atte an e så gla i meg. Akkorat så an kan gjera kronene så møkje mær verdifulle barra for meg avåte. Lite penger kan rekka långt me Guds hjelp ;-)

Eg e fan av Gud ;-)

Eg har faktisk spøta ferigt ein heile arm på jakkå t na Sunniva. Eg våga kje å sei d t na Ingunn, men hu lese d jedna her ;-) U Ingunn e kjempego å spøta faktisk. For den jakkå t na Aline blir såååå fine. Men u Ingunn e mamme, og u spøte barra når eg e på besøk. Hehe. Eg har sakt d før, og eg seie d igjen: d e sååå kjekt å bu i same by så Ingunn å Bjarte!! :-D

Eg e fan av Ingunn å Bjarte :-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

E ikke gud kongen te alle egentlig :) ?
Alle har godt av å slappa av litt, eg kave litt mindre i år enn eg gjorde i fjor, tror eg har godt av det ;d

Ingvild Søndenå sa...

eg e fan av deg margot!!

Ingvild Søndenå sa...

nå har eg forresten skreve om deg i min blogg o gonger..;)

Anonym sa...

Hei Margot

Sitte her å skrive oppgave.... så då e det så lett å klikka seg inn på forskjellige blogger...Kjekt å lesa litt om ka du drive med.

Hørs ut som du e godt i gang med ting og tang og ungdommer.
Stå på!

Hilsen Ine Linn

totliii sa...

nei, eg trur nok eg fortsette me engelsken min fram te sommaren. du øveleve vel d vel? visst ikkje får du heller barra ta pause frå bloggen min sin. ;)
eg har vore me na signe å an henning i heila dag. å d ska eg imårå og. blir lett spøta ein del då. d e positivt. men d blir ikkje skreve så møkje på engelskoppgavene mine. d e kje fullt så positivt.

Chri sa...

Gud er kongen min ogaå :) Med i KRIK da?

Tipser om konkurranse på bloggen min :)