måndag 17. november 2008

Preken

I jår hadde eg faktisk preken/andakt på familiegudstjeneste! Wow. Stolt av meg sjøl. Håpe kje eg trenge å gjera d så ofta... :-/ Eg snakkte om ballongfortellaren og dei fira ballongane. Med parallell t såmannen. Stal an frå den bokje så hette bibelballonger. Den funka kjempebra på familiegudstjeneste! Ongane va jo heilt oppslukt pga. blåsene, og dei våksne lerte noge nytt om såmannen. Åsse bretta eg hattar t di ittepå då. Trur eg blei litt kule då.

På lordag va eg hima å feirte 1.års dagen t mitt kjære tantebarn. Hu e så goe. Hu fekk ei spøtajakka av na tante Margot. Eg e ganske flinke. Ska legga ut bilde her snart.

På vei him(t stavanger) på lordagkvelden så hadde eg preik/andakt for meg sjøl i biel heile veien. Så på sundag konne eg alt utenatt. D va lurt. Så viss nogen trenge å lera noge utenatt, så anbefales ein biltur åleina :-)

I jår hadde di dynamis hima. Eg lurte ei stonn på om eg sko setta meg i biel å kjøra him igjen itte gudstjenesten her, åsse tebars igjen på kvellen. Men eg sto øve. D va ein bra dynamis jaffal hørrte eg rykter om. Ungdommane mine e superflinke. Å nå ska dynamis bli et konsept i adle kjørkjene i prostiet visstnok. E det kult eller!!!? Eg va me på å starta dynamis, og det e eg litt stolt av :-D

Eg va ein tur i Oslo me gamlestaben min og for ikkje så lenge si. Må visst oppdatera bloggen min litt oftare. D skjer litt møkje mjudlå kvar gång. Eg savne gamlestaben min.

Åsse har eg vore leirsjef si sist. På menighetsweekend på Horve. Eg va sjuke, men eg klarte meg likavel. Horve e ein fine plass. Eg lagte og åt pizza me ungdommane t kl. hall 4. D kan anbefalast. Gjore ingenting atte eg va sjuke eingång. D gjekk bra.

T helje ska me ha lys våken for 7 ongar. D blir koslikt. Me avlyste egentligt heila greiå på sundag, for me hadde barra 4 påmeldte. Men i dagmåres hadde d komt 3 ittenølarar t. Folk e treige altså!!! Fytti grisen. Folk må lera seg å sjå på påmeldingsfrist-datoen, og legga merkje t an, og ta hensyn t an!! D gjere ting såååå møkje enklare for folk så prøve å arrangera ting! Ta d t dåkke adle så føle di bør det!!!!!! *argh*

Nå må me bjunna å tenkja på julapresangar. Eg har bjunnt å tenkja. D får vara godt nok foreløbikt ;-)



4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Godt at folk fremdeles blogge, så eg har nåke å gjera når eg burde skrivt oppgava!
Syns d e så koseligt å lesa her, blir alltid så glae;)
Beate

Ingvild Søndenå sa...

dynamis: eg kan bekrefta at det va kjempebra, så trenge det ikke vær et rykte legner
bloggoppdatering: nå har eg venta leeenge!! men eg ska kje klaga, det har vore ei stond siden eg oppdaterte sjøl..
"spøtajakka": det hette strikkejakka, å det holle eg o på å laga!!:)

Anonym sa...

Du e flink.

Margot, det e her i Haugesund med oss du sko vært. Me savne deg!

Anonym sa...

haha , bare 7, me har 50-60 ! ;)
Jaa , me savne deg! De e oss du ska eta pizza me på nattå !