onsdag 19. november 2008

Praise Him!

Eg har fri i dag. Eg sko ha handla, å eg sko ha vaskt leiligheten. Eg sette på voice of joy å sko vaska, men eg gjekk barra rondt å sång å drømte om å synga i voice of joy. Lure på om eg hadde komt inn viss eg hadde prøvd. Eg har allti hatt lyst, og eg har aldri vågt å prøva. Eg elske det koret! Di e best i heile verden. Eg blir så gla når eg hørre på dei, og nå glede eg meg t julakonserten deiras.

Eg lure på ka eg gjere neste år... Eg lure på om eg ska flytta igjen... Eg lure på om eg får meg kjereste nogen gång... Eg lure på om eg komme t å jobba i kjørkjå resten av livet... Eg lure på om eg komme t å synga i et sånnt kjekt kor nogen gång... Eg lure på om eg kjeme t å jobba på rema nogen gång... Eg lure på om eg komme t å starta flærre kor... Eg lure på om eg flytte tebars t Karmøy ein gång... Eg lure på om d e månge så lese bloggen min... Eg lure på om eg blir mamme nogen gång... Eg lure på kor gammadle eg blir... Eg lure på om eg komme t å bli ei sånår kule gammadle 70-åring så fortsatt e me på ein elle aen ungdomsklubb...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Meg og Ørjan og vil begynna i voice of joy. Så du kan flytta tebars og begynna sammen med oss :)
Men sikkert vanskelig å komma inn da..
Selvfølgelig gifte du deg å blir mamme ein gang, for du e så søte. Bare litt kresen trur eg.
:*

Gunvor sa...

Du komme te å få deg kjereste ein gong, å gifta deg å få ongar, om ikkje aent fordi hadde vore kjempewaste om ikkje du så e så kjekke sko fått nåken egne =)

Å selvfølgeligt e d mongen så lese bloggen din, de bare e for kjipe te å kommentera, så då vett du kje om de alle ;o)

Og eg kan nesten vedda på atte du komme te å var me i ungdomsklubb omtrent resten av livet =p

Låv ju, God bless =)