søndag 23. november 2008

Lys våken

Ja nå e helje øve. Blei kje så månge timar søvn på meg. Kjempevellykka. Eg hadde aldri i min vidlaste fantasi forestilt meg atte d sko bli så bra. Eg har sansen for 11-åringar. Dei e nogen fantastiske mennesker.

Dåkke kan lesa mær på www.kirken.stavanger.no/hafrsfjord. Dåkke kan forsåvidt lesa ganske møkje av livet mitt der. Livet mitt e jobben min, og d e sånnt eg vil ha d. Eg håpe d e det Gud vil og, viss ikkje så må han visa meg d snart. Eg må leva i jobben viss eg ska ha ein sånn jobb så eg har (jaffal ein sånår jobb så eg vil ha). Viss ikkje eg tenke sånnt, så trur eg kje eg hadde takla detta. Livet mitt e i Guds hender, og han har plassert meg her nå. Ka framtiå vise vett barra Han.

Det goa me november måne e at kvar helg e ein nye ting endeligt øve. Kvar helg får eg ein ting mindre å tenka på. Men nå i kvell lagte eg meg likagodt ein nye ting igjen fredag 5. desember. Lurt?? Neppe. Men men. Alt for ungdommen. Me ska starta Nattata (nattcafe) opp igjen itte nyttår. Forhåpentligvis blir det filmkveld den 5 desember. Ein happening. Så kan me lodda litt stemningen. Elle noge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sko ønska me hadde noe happening for oss i haugesund eg... ingen så gidde no når du ikke e her

Kasper Tangen sa...

Så fine blogg du har fått!

Eg forstår ka du meina. Kjenne på det sama her i Göteborg. Jobben e liksom ein livsstil og ikkje berra ein jobb. Samtidigt blir det litt glidande øvegang frå ka eg ska kalla jobb og ka som e fritid. Men d e sånt eg vil ha det, akkurat som deg.

Eg trur at Gud har leda oss t der me e. Å viss d e så, så kan me gleda oss øve at:

"alt makter jeg i ham som gjør meg sterk"!

Gud e go og trofast. Me preikas snart systårr! Godt jobba!