laurdag 29. november 2008

Kunsten e å vara godt forberedt!

I dag hadde eg andakt på julamesså på Revheim skule. D va masse! folk. Eg trur d gjekk bra.

Eg har handla julapakke t na Sunniva. Bord, to stolar, og ein kommode. Kjupt på fretex. Lagt av Åna fengsel. D e knallfint!!


Å så har eg lagt pakkar t adle dei folkå så har vore me i barnegospel. Nå ska me legga ne koret, å dei ska få ein liten avslutningspakke. I plassen for blom elle konfekt, så lagte eg likagodt ein kakaovisp. Dei blir så fine! Julagavetips t dåkke så trenge det ;-)

Eg har litt lyst å hørra på julamusikk. Men eg har bestemt meg for atte eg ska venta t i mårå. Di hadde kje voice of joy sin cd på bok og media her i stavanger. Eg blei litt skoffa då. Nå ska eg sitta badnavakt på na Aline. Ingunn å Bjarte ska på julabord :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så søte de røde møblene var :)

totliii sa...

ååååå!!!
sånårr bor å stol har me!!!!!
å eg har tilleme et bilde me meg å deg å gunn june å ranveig å teselskap me bore å stolane!

Ingvild Søndenå sa...

Så kule bloggen din har blitt margot!

Sang Tao - Judith sa...

Hei!

Hadde eg hatt flære voice of joy CDar sko eg sendt te deg:) Men, me må faktisk venta på neste CDlevering nå...

Eg blei forresten voldsomt nysgjerrige på ka ein kakaovisp e...?

- Judith

Marthe sa...

Sånne møbler hadde eg når eg va liten.