onsdag 3. desember 2008

Helfrelst "voice of joy" fan


I dag når eg kom him frå jobb så låg cd-en t voice of joy i postkassen min. Å eg språng inn å sette an på me ein gång. Å an va minst lika go så eg hadde forventa. Det konne eg vel sagt allerede før eg hadde bjunnt å hørra på an :-) Å eg e så stolte!! Slektningane å vennene mine. D e jo an Kristoffer så har arrangert adle sangane. Å d va an Roger så sång solo på "what a child". Det va d fussta eg sjekka når eg åpna coveret. For eg har hørrt den sangen på myspace og eg har lurt felt på om d va an Roger. Kanonbra jobba Roger!!!! :-) Eg hadde faktisk rett på adle solistane på dei to sangane på myspace :-) Ja, eg e helfrelst "voice of joy" fan!! Sko ønska nogen hadde sagt t meg atte d ikkje va så kjekt i det koret så eg innbille meg. Men om di hadde sagt det så hadde eg nok ikkje trudd på di uansett. Eg misunne di det så sinnsykt møkje!! Å eg e så gla for atte u Judith e me nå. Det fortjente u :-) Åsse glede eg meg så sinnsykt t julakonserten! Eg ska på lordagen. Måtte forta meg å kjøpa billettar når eg skjønte atte di dreiv å blei utsolgt. Eg blir heilt åndeligge når eg hørre på den her cd-en eg. Hehe :-p Meste så eg bjunne å grina (eller d e vel ikkje barra mesten heller :-p) Ja eg elske det koret. Å an Petter e onkelen min :-D Å fadderen min ;-) Jeeeei!!!

3 kommentarer:

Sang Tao - Judith sa...

Haha! Snåle du e:)
Ja, an Roger va skikkeligt go på den soloen om eg må få sei det sjøl! Godt du fekk tak i CDen te slutt:)

judith

Ingvild Søndenå sa...

den cd-en får eg på fredag!! ååå, eg glede meg sånn!:D

Gunvor sa...

Nå har eg og hørt an =) An låg veldig fint midt i synet når eg kom him i dag =)