laurdag 6. desember 2008

ticket2ridegame.com

Eg trur eg lide av ein svak form for spillegalskap. Eller kanskje d ikkje e så svakt heller... :-/ Det e jo så kjekt å spela spel jo! Jaffal når eg burde ditt og datt. Det e jo ca alltid.

I dag har eg henta dei nye bridlene mine, så nå e eg så fine atte.

Eg å Bjarte va på byen i dag. For i dag sko d dokka opp kor rondt omkring på hustak i byen å synga for oss frå kl. 12. Det e avslutningsfest for stavanger2008. Så i kvell kl. 18 ska d vara et stort show i vågen. Eg å Ingunn ska få me oss det hadde me tenkt. Men altså så sko eg å Bjarte hørra adle desse korene på takene rundtomkring så sko hålla på frå 12 og fram t avslutningsshowet bjunne kl. 18. Kjempestemning tenkte eg d kom t å bli. Men me gjekk rondt i heile byen frå 12 og heilt t 14.30, og d einaste me fant va et frelsesarmekorps. Me va tillåme oppi et tårn å såg utsikt øve heile byen, og eg såg kje et kor på nogen hustak eg. Forstår kje kor dei blei av... Men litt kjenstfolk traff me da. Adle prestane har tatt turen t stavanger i dag. Koslikt d.

I mårå trur eg atte meg å Ingunn ska enten på julegospel i Gausel kjørkjå elle på "Som skrevet står" av Svein Tindberg i Hillevåg kjørkjå.

I jår hadde me filmkveld i hafrsfjordsenteret. Me såg Bruce allmighty. Det va kje 40 ungdommar denna gången. Men d va 10, og me hadde d kjempekoslikt. Styret for Nattata (ungdomsklubben så ska starta opp igjen t våren) bjunne å bli stort ;-) Kjekt.

2 kommentarer:

Ingvild Søndenå sa...

å, eg vil se di nye brillene dine! åsså du, nå har eg o fått voj Cd-en!! Den va go!

Anonym sa...

kor på taket ?
me sang med amaSing i byn på lørdag :)