laurdag 9. januar 2010

Winter wonderland

Det e fint med vinter. Det e koseligt når det e så kaldt. Dynå i ståvå å varme kler heila tie, det tåle me :-) Ingen butikkar har varmeovnar. Nei, det finst kje i Norge. Det komme et par tusen t norge på måndag, men dei forsvinne nok fort. Di klare kje å produsera nok ovnar rett og slett. I dag har eg og Lise og Mjølhusane vore på stokkavatnet. Eg gjekk via hålandsvatnet t stokkavatnet. Masse folk på begge vatnene. Eg har og lagt ei islykt så står så fint på terrassen å brenne nå. Eg syns den her kulden e skikkeligt koseligge eg. Når d blir for kaldt i leiligheten, så e d jo barra å kle seg godt og henta dynå og pleddet ;-) Ha ein fine vinterkveld!!! :-)

5 kommentarer:

Sang Tao - Judith sa...

Åy! Stilige islykt! Såner vil eg og ha:)
Eg syns det e kjekt når det e kaldt og snø, men syns det e litt vel kaldt i lengden... Konne klart meg med nogen minusgrader. Men DET ska me ikkje klaga på, me som alltid klage på slaps!

Karianne sa...

Fin islykt!
Vi må bare klare oss uten varmeovn.. Det går nok over detta også : ) Men fint er det, uten tvil!
Digg i nordmarka!!

kristin sa...

Tøffe islykt :D

Anonym sa...

I wish not approve on it. I think nice post. Especially the title attracted me to read the intact story.

Anonym sa...

Nice dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.