måndag 21. juni 2010

Sommer

Sommeren nærmer seg med stormskritt! Om mindre enn en uke drar jeg på konf-action med 17 konfirmanter, og jeg gleder meg!! Det blir bra :-)

Jeg var hjemme på karmøy en tur i helgen. Der sanket jeg sammen alt jeg trenger til en uke i telt. For eksempel selve teltet som jeg låner av søsteren min, sovepose som jeg låner av broremann (håper det er greit Kasper :-p), og masse småstasj som mamma mener kan være greit, som små flasker med shampo, såpe, tannkrem og sånn, lommelykt, og sysaker! "Kan jo hende du må sy i en knapp" :-p

Jeg har også fått meg noen nye t-skjorter fra krist.in. Hun har nemlig startet et firma hvor hun designer kristne t-skjorter! De er kjeeeempetøffe!!! Jeg har kjøpt denne, og en til. Anbefaler å ta en titt her og kjøpe et par t-skjorter!! (jeg stjal det bildet av deg jeg Kristin... håper det er greit. Du er jo så søt ;-) )

Hjemme lekte jeg jo også litt med mine to søte tantebarn selvfølgelig! Og gjett hva: de har fått seg onepeace :-D Jeg liker ikke egentlig det klesplagget noe særlig, men de var kjeeempesøte :-)


Jeg må også fortelle om den nye hiten til LidoLido. Ja han er søskenbarnet mitt for de som ikke visste det :-p Og på denne hiten LidoLido – Fake Id (Kidz in the club) er faktisk hele familien med!! Hvis dere hører der mange folk sier Heeeey!! Så er det altså hele slekta i familieselskap hos losnegårds. Sunniva, tantebarnet mitt er f.eks. med. Og mamma og pappa, og bestemor, og alle de andre. Jeg var oppe i andre etasjen med Filip.... (mitt minste tantebarn). Så jeg kan ikke skryte på meg noe hit... Hadde jeg visst at det var DET de holdt på med!!! :-p Men men. Jeg var i huset ;-) Så. Hør på den!!! :-)

Nå skal jeg snart spise middag. Jeg lager komler!!! Tro det eller ei. Det var jo lett!! (har ikke smakt på dem enda da... ) Men når jeg klarer det så klarer ALLE det! Jeg lover! Jeg kan jo ikke lage noe mat!!! :-) Jepp. Så god middag, vi blogges ;-)

5 kommentarer:

charlotte sa...

Enige! RÅ t-skjorter :) Ska kjøpa eg og, så kan me rula konfaction me like t-skjorter ;)

Ingrid.vs sa...

har lyst på den t-sjorta, men får ikke lov av mamma :( er men for ung for kridittkort så er men for ung :( men skal prøve og overtale henne :) men vi får jo forresten syyykt kule t-sjorter på leien på torsdag da ;P

glimt av lykke sa...

E kje så gla i onepiece eg heller, men Synniva og Filip va jo skjønne.

Sang Tao - Judith sa...

E det nogen som har lov å gå med onepiece, så e det ongar tenke eg! Stilige t-skjorter forresten! Likte godt den med kvalen på:)

Karianne sa...

Morro!
God sommer, Margot : )