måndag 2. august 2010

Wow!!

Eg har jogga i dag. Saman med Kasper og hans fine nye iphone. Iphon-en kunne fortelje oss kor flink eg var. Han sa at me sprang 3,2 km. Vi sprang i 24 minutt, og hadde ein snittfart på 8,3 km/t. Toppfarten min var 10,9 km/t. (det er fort det!!!!). Vi brukte 7 minutt per km, og hadde ein stigning på 22 m. Her er kart over kor me har vore. Det er jammen langt!!!!!!

Det verste av alt er at eg synes det er kjekt!! Eg vart jo ikkje sliten eingång, og no vurderer eg om eg skal gjere detta litt oftare.

Har elles hatt ei fin helg med 80 års dag 3 dagar til endes. Eg har jammen ei sprek bestemor eg ;-) Masse oslobesøk i Åkravegen førte til at eg og Kasper vart kasta ut. Så me har vore hjå Ranveig og dei. Der har me vorte vekkte av Sunniva kvar morgon. Kjekt :-)

Knotten tok meg i går, og slik ser leggene mine ut no:
Ha ein fortsatt fin sumar!! :-)

1 kommentar:

Kasper sa...

Flinke!