torsdag 5. august 2010

Oppdatert wow!!!

Oppdatert ja.

Samme løypa. Når me var ca halvvegs, så så eg til Kasper at dersom ikkje snittfarten var betre enn sist, så vert eg sur. Eg trur ikkje eg vart sur... No skal me sjå:
Altså same løypa på eit minutt raskare. Kasper seier det er mykje til ei så kort løype, og det kan eg jo vere einig i (bortsett frå påstanden om at det var ei kort løype...)
Snittfarten i dag var 8,9 km/t (sist var den 8,3)
Toppfarten i dag var 10,7 km/t

Eg var altså veldig flink. Det var ikkje så kjekt i dag. Eg synes de skal kommentere dette altså!!!!!! Takk.

No sit eg å skriv på mamma sin ipad. Det er litt kult det jammen. Eg er nok litt sjølvsentrert.

http://www.abcnyheter.no/nyheter/teknologi/100730/–-ipad-eiere-er-selvsentrerte-og-uvennlige

2 kommentarer:

glimt av lykke sa...

Du imponere!

Kom tebars te byen vel, så kan me jogga rundt Mosvannet ilag. Eg har kje sånn fancy Runkeeper, men pulsklokka e kjekt det og :D

totliii sa...

uvennligge e du og.

åsse skrive du på nynorsk ijenn! hurra for deg! :D

eg har trent aerobic eg idag, så eg e litt flinke eg og ska du veta! :)