måndag 12. februar 2007

Treffet

Må vel ha ein oppdatering på koss d gjekk og då når eg skrive sånne långe bloggar om ka så ska skje. D gjekk jo kjempebra. David og Morten fixa lyden, og Kristine skjefa øve lovsangsteamet. D vil sei atte eg konne gjera andre ting. Harald og Jonas jalp t me videokanonå. Eg hadde gitt besje t månge om å møta kl. 6, så når klokkå va sånn 8, så hadde me ingenting å gjera. Så då sat me der då. Gjekk ne på klubben å åt oss litt is. D va godt. :-) Men eg trur kje eg ska bestemma kati me ska møta lenger... me har vore der kl. 5 før, og då har me ikkje hatt go ti, barra så d e sagt. Men nå har me gjort detta nogen gångår, og ting går visst barra fortare å fortare :-) Jepp. Så gjekk det.

1 kommentar:

Kristin sa...

Men så bra da :P
Deitta var ein strålande / faine blogg Margot;) (Mathias sa me måtte skriva litt sånn, sånnt at du følte deg hjemma). Me spise dåkke ut av huset/jobb forresten (gode lapper) .. Lala
Hilsen Kristin, Benedicte og Mathias ;D