torsdag 15. mars 2007

2 users online

2 users?? Blir heilt stressa eg då... lure så felt på kin nr. to e!!! Du må jo skriva i gjestebokå mi då!!! Ikkje barra vara her uten atte eg vett kin du e!!! I dag har me vore på klubben i Udland, eller U81 eller hellig galskap eller noge så. Klubben e bra! Eg like klubben. Eg like folkene så e på klubben. I dag va me øve 30 ei stonn. Galne ungdommar!!! Kjempegalne faktisk. Men eg like dei eg. Me har fått sånår loftskytar. Så nå kan eg skyta loft på folk. D e kult. Så i dag har eg skjøte dei fleste på klubben trur eg. Eg e ganske flinke å sikta. Eg traff flaskå bere enn an Birger :-D Jedna eg må sova snart nå. Ska på jobb imårå. Då ska eg synga me sånår snåle snille smååå ongar. Di e herligge. Men nogen like bere når "mannen" e på jobb. tihi. Eg like ongdommane bere. Jeje. Sånn e d me den saken ;-) Eg ska bli kateket. Må barra finna ut koss eg ska gjera det. For eg gidde kje gå på skule. Eg vil vara fjernstudent, og d fekk eg kje lov t på MF.

4 kommentarer:

MARGOT TANGEN sa...

oæææ. Ka skjer da?? 4 users online!! Virke den der tingen eller?? Haha. Kuuult. Men kin e dåkke!!!??

Anonym sa...

Eg e her nå jaffal:) Men akkurat nå e der barra 1 online. Kule blogg:)

totliii sa...

teit å ha sånårr ting så ikkje virka i opera.

såh!

Kristin sa...

Yeah.
Eg syns me trenge to kateketar i Udland.
Kim e kateket der egentlig ?