måndag 5. mars 2007

Acer

Eg slår på maskinen. Gjere nogen småting. Ikkje på internett, barra sjekke noge i word. Oppdage plutseligt atte Norman ikkje e heilt intakt (internettoppdatering kjører ikke). Tenke at eg får prøva å starta maskinen på nytt, for det pleie å virka. Starte på nytt, får opp ein feilmelding: "norman har et problem og må lukkes". Oj. Ingen norman, d e litt kjedelikt, så eg starte på ny ein gång t eg. Ups... Starter dumping av fysisk minne.... Ikkje bra... :-/ Ingenting skjer, og eg må broka svenskeknappen for å slå av maskinen. Skrur an på igjen. Vil eg starta i sikkermodus?? Neeee.... eg velge "starte på vanlig måte". Så kjøre an scan disc, og d syns eg e greit. Då blir an sikkert friske. Men der sa d jammen stopp. Kom kje lenger... Så då må eg på svenskeknappen igjen. Eg får igjen spørsmål om å starta i sikkermodus, men velge igjen "starte på vanlig måte". Og nå slår an seg på, og alt e i sin skjønneste orden. Har d vore nogen problemer her?? Ser kje sånnt ut.

Detta e vanlig kost for min kjære Acer. Fine maskin når an e i goa laget ;-) Gla på den.

2 kommentarer:

totliii sa...

hehe...

Kristin sa...

Kjenne te det!:P
Eg o har acer forresten ^^