fredag 8. juni 2007

Facebook har tatt meg

Ja sånn va d. Eg blei fanga av bølgå eg og. Og då går d kje så bra med bloggen... Men her e eg igjen ;-) Kristin e så flinke å oppdatera, så eg må jo prøva å fulla d litt opp jedna...

I går va d avslutning på klubben i udland. D va litt trist. Di va heilt hyper, galne ongdommane, og dei sko lixom eg å Bjørg ha kontroll på!!!?? Men d va litt trist å ta feri forde syns eg. Eg like dei galningane eg. Styret va kjempeflinke da!!! Fyrte opp grill, og handla, og lagte dessert og alt i hop. Og rydda!! Trur aldri di har vore såå flinke å rydda før :-)

Når eg sto opp i dag tenkte eg eg sko testa ut kor långt d e å gå t oasen. D va barra et kvarter, trudde d va lenger eg... så eg va jo komt him igjen og eg før di opna... Jajja. Fine tur jaffal ;-)
Så gjekk eg litt på jobb. An Reinert sporte om eg ville skru opp grill. Eg va ganske flinke i går å skru opp grill serdu, men d tok ganske långe ti. Så eg sa nei eg.
Så kjørte eg him t leiligheten min å sette meg ut i sole, og der har eg sotte t nå ca. D e så sommar!!!!! Fantastiskt. På tirsdag kjøre eg å totli å corollaen t oslo :-) Jeee. Kjekt ;-)

Nå må eg laga meg noge mat. E kje så kjekt å eta middag på sånår varme dar, så nå blir d noge godt t kvelds heller ;-)

2 kommentarer:

Kristin sa...

Good! Syns du må værr litt flinke å oppdatera:bra start.
ooh, eg og vil te oslo.
Kan me kje dra på tur te oslo me amaSing ein gång xD ?

Anonym sa...

Jo d kan me ;-) Viss ein av dåkke får lappen så kan me kjøra to bilar ;-) Lurt!!