laurdag 28. juli 2007

Ferie

U Benedicte har ei skilpadda i ein matboks. D e ganske kult.
UL e fantastisk bra! Adle så ikkje har vore på UL har gått glipp av noge. Voice of Joy tok heilt av. SUM va og heilt supre (Sambandittar klappe på 1 og 3, d lika eg kje...) Steinar e trivselsmann, så han passe på meg. Eg sove kje. Legge meg seeeeint og klare å stå opp t bibeltimane. Eg e for gammadle t sånår slenging. Heldigvis har eg fri neste veka. Bibeltimane e knallgo.
Lars leve ennå.
Ellers så har eg d barra bra ;-)

2 kommentarer:

Kasper Tangen sa...

Ja men d hørres jo bra ut da. Lusst å bytta jobb litt?

Karianne sa...

Hei Margot!!
Leste først bare siste innlegget ditt og lurte på hvem denne Lars er.. Men så forstod jeg at det var fisken din. Skal komme å hilse på Lars snart. Det gleder jeg meg til=)
Klem klem