søndag 2. september 2007

Ka gjere eg feil??

Planter leve ikkje lenge i den her leiligheten. Nå e an Lars dø. Og dagen ittepå dø aceren min. Ka gjere eg feil?? Eddårkoppane dør ikkje... di leve i beste velgåandes. Merkeligt. Eg e faktisk livredde edderkoppar har eg fonne ut. Eg hoppe av stolen når eg ser ein. Så må eg stå der å samla meg litt før eg hente fram støvsugaren, å når eg har støvsugt edderkoppen, så lar eg støvsugaren ligga i gången. Då våge eg kje ta an inn på rommet igjenn eingång i tilfelle an kjeme krypandes ut. Edderkoppar e kje farligge, men jølpe kje å sei d t folk så e redde di. Jajja. Eg øveleve nå jaffal ;-)

6 kommentarer:

Kristin sa...

May Lars rest in peace :)
Hah .. stakkars Margot, eg lika heller kje edderkopper ;p

Karianne sa...

Trist det med Lars altså. Had hadde vel de siste krampetrekningene da jeg var på besøk. Han virka så pigg. Jaja..
Du må ikke ta deg nær av det Margot!

Anonym sa...

Åh, stakkar Lars :|
ein månede siden du har skreve nå nesten :O

Kasper Tangen sa...

Hva skjera? Lite oppdateringe her du. Står d bra t på jobben? Har du begynt på fjernstudiene og fekk du stipend?

SOE e bra sålangt. Denne vekå va den fussta vekå med skikkelige undervisning. Temaet e christian biblical world view. Møkje av d e repetisjon av d eg lere i troslærefaget fra staffelds så d e jo greit. I dag hadde me om postmodernisme. Kjempe interessant!

Hva du på pinse for alle?
Prekas!

Kristin sa...

oppdatera oftare du margot !

Anonym sa...

Jada. Snart... Må barra få ånde øve meg.