tysdag 1. januar 2008

Godt nyttår!!

Klokkå e seint, eg ska på jobb i mårå, og må snart legga meg. Eg har ingen nyttårsforsett så seie noge åm å legga seg tidlig, stå opp tidlig osv.

Nyttårsforsett? Kanskje... Eg ska lesa mær i bibelen. D e sånn nyttårsforsett eg har kvart år. Jedna d jølpe på sikt :-) D e for atte eg syns Gud e så kule atte eg vil veta ALT om han! Men an e visst sååå store atte d ikkje går an å veta alt... Vrient...

Har vore ein fine julaferie. Har butt hima sjå na mamma å dei. Lagt meg seint, stått opp seint, løyst masse sudoku. Og så litt selskaper her å der :-) Familie og venner. d e bra. På nyttårsaften mimra me om kor flinke me va å laga nyttårsfest i kjørkjå. Så fant me nogen gamle filmar så me såg frå når me handla haugavis av snop foreksempel :-) Må sei eg savna den tiå litt. Sko ønska adle ungdommar hadde et sånnt forhold t kjørkjå si så me hadde når me va mindre. Me va der stort sett alltid me :-) D va tier d....

Nå e me blitt gamle. Legge oss kl. hall 3 på nyttårsaften å sånnt. Gifte oss å får ongar. I dag va me ute å tridla na Aline (ingunn å bjarte si jenta) og na Sunniva (tantongen min). Fint ver va d i dag.

Eg håpe atte adle får et velsigna godt nytt år. Og eg håpe atte adle kan bli litt bedre kjent me Gud detta året og!!

4 kommentarer:

Kristin sa...

eyh! Seie du at me ikke e gla i kjerkå våras :( ?
Me ville vært der heilatiå me og! Men dåkke gir oss jo ikke lov! Og ikke får eg koden te alarmen heller (A)

totliii sa...

hmm...eg har blitt flinkare enn deg me blogging ijenn merka eg.

Kristin sa...

margot e superdårlige på blogging

Anonym sa...

Hihi. Veldig artig å lese på denne dialekten din Margot. Jeg må kosentrere meg litt ekstra når jeg leser liksom, for det er så mange ord jeg ikke har lest før =) hihi. Nyttårsfest i kirken hørtes sååå koselig ut! Hadde vært lettere om folk hadde hatt et mer naturlig forhold til det å gå i kirken, eller kirken i seg selv. Venter i spenning på en ny blogg =)