fredag 2. januar 2009

Årets første

Siden Kasper blogger, og mange andre har blogget dette året, så følte jeg at jeg burde blogge også nå. Det er altså 2009, og egentlig er ingenting annerledes i dag enn det var for to dager siden. Jeg og Totli feiret overgangen til 2009 sammen med tre barnefamilier, så vi lekte masse med de små, var ute å skjøt opp raketter kl. 22 osv. Dessuten så var vi på Sagbakken, så det var bra Gunnar hadde litt raketter, for noe særlig mer enn våre egne så vi ikke. Kl. 24 hørte vi at det buldret av raketter rundt omkring, men vi så ingenting. I 1-tiden var festen over for barnefamiliene, og vi kjørte sørover og besøkte Odd Inge før vi gikk hjem og la oss.

I morgen skal Judith og Roger gifte seg. Jeg gleder meg til å se dem i kirken. Det er litt rart. Nå blir de to også et ektepar. Jeg synes fortsatt det er litt rart med både Signe og Gunnar, og Ingunn og Bjarte. De er liksom blitt voksne da, men så er de jo ikke nødvendigvis eldre enn meg, noe som kanskje burde få meg til å skjønne at jeg er voksen også...? Foreldre er de også, det er enda mer rart.

Som dere ser skal jeg begynne å skrive bokmål. Det gjør Kristin, og jeg synes hun skriver så bra, derfor tror jeg at jeg blir flinkere å skrive også hvis jeg bare prøver bokmål :-p

I morgen skal jeg på hellige tre kongers fest i Udland hadde jeg tenkt. Det blir sikkert kjekt. Og så skal vi feire pappa sin 50-års dag etterpå. Han blir ikke 50 i morgen, men han og mamma flykter til syden når han blir 50, så da må vi feire litt på forskudd.

Jeg liker David Phelps

1 kommentar:

Karianne sa...

Ny blogg? Ikke ny, men sånn.. kommer ikke på ordet..
Ny layout, ja.
Kuli!
Det var meget kosli å se deg på Emmaus før jul, bare så du vet det:)
Godt nytt år!