tysdag 7. april 2009

Jobb

Når en sitter på jobb uten å ha noe her å gjøre, bare fordi at en ikke har timer til å ta ut avspassering, og ikke har tenkt å ta ulønnet ferie. Hva gjør man da?? Ja, si det... Kontoret har ikke vært så ryddig siden jeg begynte her ihvertfall, og ikke lekerommet heller. Avising av fryseskapet var også en god ide.
Nå er det noen oppe for å fikse noen dimmere eller noe, så da er det ihvertfall litt vits at jeg er her, ellers så hadde de ikke kommet inn. Men da hadde de vel bare kommet igjen en annen gang tenker jeg.
Nei, jeg forstår virkelig ikke hva jeg gjør her. Jeg kunne vært hjemme på påskeferie. Men nå må jeg være her en times tid til i dag hvertfall, og jeg må vel stikke innom en times tid i morgen også, uten at jeg skjønner helt hvorfor. Jeg klarer ikke å gå i null denne uka, får noen timer minus uansett, for jeg gidder da ikke sitte her å glo i taket bare for å få timene til å gå!!! Jeg kjeder meg....
Jeg trenger ny jobb fra første juni av. Noen som har noe på lager?? 100% fast stilling helst. Og det må innebære iallefall litt ungdomsarbeid. Rop ut!!!

4 kommentarer:

kristin sa...

Ska du ikke jobbe der mer i juni? Hm , du kan ha hundre prosent stilling som støttekontakt for meg. Eg e ungdom :)

MARGOT TANGEN sa...

Hehe. Ja det hadde vore kjekt det, men kim ska lønna meg...?? Eg har barra et års vikariat.

Kasper Tangen sa...

Ja da! Kan meste garantera deg 100% stilling her i Sverige! Kom kati du vill. Har behov for deg her jaffal.

totliii sa...

neida, me ska nok klara å finna noge i oslo margot.
kom him å ta feri nå me ein gong du.