fredag 28. januar 2011

Hva kreves for å kunne kalle seg en kristen?

Jeg må vel blogge litt nå, siden det snart er februar...

Har ikke så mye å blogge om egentlig... kanskje jeg må bli flinkere til å blogge oftere. Når jeg har noe å blogge om lixom... Jeg gidder aldri å blogge når jeg har noe å blogge om, og så blir det bare slike tulleblogger når jeg føler det er på tide :-p

Jeg lurer litt på det som står i overskriften da. Så har dere noen meninger om det, så rop ut!

Ellers så har jeg det bra. Digger jobben min. Digger ungdommene. Klager ikke.

Eller jeg klager litt da... for jeg syns 4 kommentarer på forrige post var ALTFOR lite!!! Så kanskje jeg må forklare meg litt bedre?? JA, JEG HAR STRIKKET DEN BUNADEN HELT SELV :-D Så takk takk. Setter pris på alle tilbakemeldinger ;-)

Såe... Jeg skal prøve å blogge litt neste gang jeg kommer på noe fornuftig å blogge om jeg. Så hører dere kanskje fra meg om ikke så altfor lenge ;-)

Ingen kommentarer: