fredag 22. juli 2011

Goodbye Corolla!

I går kjørte jeg min kjære toyota corolla for siste gang. Tenk det!! Etter 5 fine år. Kommer til å savne den ja... Fine fisken. Fine registreringsskiltet som bare mangler et tall på fødselsdatoen min. Det stooore bagasjerommet som har fraktet alt mulig for meg, bl.a. en fryseboks. Corollaen har vært med på mye kjekt. Mange osloturer, en liten trondheimstur. Corollaen min har også vært veldig flink til å øvelseskjøre med ungdommer. Ååå kommer til å savne deg ja.
Men han kom i trassalderen, og da ville jeg heller ha en ny. En bil som protesterer først for en trondheimstur, så for en tur til Bø kan ikke jeg ha. Så takk for alt, håper du får et godt liv hos din neste eier ;-)
Toyota Corolla er altså til salgs hos Sommerfeldt bilsenter. En god bil. De selger den for 75000,- De har ikke lagt ut bilder enda da, men jeg følger spent med!!! :)



1 kommentar:

Sang Tao - Judith sa...

Rekne med det komme bilder av den nye bilen og ittekvart elle..? Men det e godt du vise respekt og lage et heilt innlegg for den gamle og;)Det fortjene an:)