måndag 30. april 2007

Mus

D e fint ver i dag. Defår sat eg på terrassen å spøta. D va deiligt! Men plutselikt så kom dar ei bittelitå mus krypande i ein fela fart rett bak ryggen på meg! Eg kvapp så atte eg reiste meg opp av stolen og adle spøtene datt i bakken. Eg visste kje atte eg va redde mus, men eg e visst det... U kraup bak ein sånår putekasse me har, så eg tenkte atte eg sko henta kamera og prøva å få tatt bilde av na. Men eg vågte jo meste kje å røra på kassen, for eg va så redde u sko komma i ein fela fart igjen. Eg fant na jaffal ikkje. Koffår e me redde mus? Bite di?? Di e jo egentligt ganske snåle.

Eg har skrudd fast julene på biel min igjen. Di va litt lause trur eg... Eg fekk jaffal skrudd nogen av dei der muttrane ein halve ronde t. Fortsatt barra eg så har festa di, så di kan sikkert fortsatt detta av :-P Lyden e der ennå, men d e visst barra eg så hørre an. Å an e dår barra avåte. Sikkårt ikkje farlikt i d heila tatt :-)

I jår va eg i dåp t an Magnus. An brølte onda heile dåpen. Han va den fusste så blei døpt, så gjekk u signe ut i gången me an. Roa seg då. Trur an syns d va kjedlikt i kjørkjå. Itte festen, når dei fleste va gått him, så leste eg å Henning heila gamla testamentet og julaevangeliet frå barnabibelen. Neste gång eg e dar så får me bjunnda me døyparen johannes å lesa resten. D mesta va kjent, men eg har aldri hørrt om atte Saul gjekk å jømte seg når an sko bli konge, og atte di fant an i bagasjen...??

3 kommentarer:

totliii sa...

kadå bagasje?

Anonym sa...

D sto atte di leita itte an, åsse fant di an i bagasjen.

Kristin sa...

Mus e søøte :)