onsdag 25. april 2007

D rigne

Eg e visst litt treige på åppdateringar. Men men.

Facebook tar heilt av, barra så adle får me seg det!!! Eg syns atte adle ska få seg ein profil på facebook ;-)

Viss dåkke vil fulla me på kvardagen min så e eg bleen ganske flinke å oppdatera på www.udlandkirka.no. (eg kan kje vara flinke på adle siår på ein gång hellår da...) I venstremenyen e d tirsdagsklubben, fredagsklubben, kor og lek, s-club, barnegospel, hellig galskap, og amaSing så e mine greier :-)

D rigne ja. Men sko visst bli fint ver på fredag, og då har eg fri :-D

Nå flytte eg snart. Ska i ein konfirmasjon og ein dåp før det, og så må eg barra skaffa meg ei seng :-) Og så flytte eg!!!

Lure på om eg våge å kjøra t Oslo heil åleina?? Våge eg det?? D e ganske långt å kjøra... Har ennå kje itteteita hjulene mine, å eg e ennå nærvøse for atte di ska detta av. Og nå har biel bjunnt å laga ein lyd og... :-/ An pappa seie atte eg har arva mamma sine øyrår. Men eg trur atte et hjul kjeme t å detta av snart. Jajja.

4 kommentarer:

totliii sa...

ka?!? får eg liksom kje varme likavel eg nå då?!?

MARGOT TANGEN sa...

Har litt lyst å reisa t sundagen vettu... men trur kje eg våge, så d går nok bra ;-)

totliii sa...

flaks.

Anonym sa...

men i dag e det sol, og julene dine henge nok godt dei....
men la meg få sei eg forstår deg så godt, det e domt me såner øyrer alse å de e fleire enne du se har di.....