fredag 13. april 2007

Sommaren e komen!!

I dag har sommaren komen! Eg e solbrendt :-) Eg kjørte him frå jobb sånn i 2 tie i dag, og sette meg rett ut på terrassen, og der sat eg t hall 5. D va heilt nydeligt! Varmt og godt! Og d ska visst holda heila helge!!! :-D Jippi!!

Når an pappa kom him så skifta me t sommardekk på bilen min. Fusste va eg me an pappa å skifta på hans bil, an viste meg og eg tok minst to av dekkene! Ittepå såg han på atte eg skifta på min bil ;-) Eg va ganske så flinke!! Når eg holdt på med d 3. dekket, så blei an leie av å venta, så då tok han d 4. Eg va svarte på hender og litt i fjeset ittepå. Eg kledde det ;-) Eg e jo ganske så tøffe og søte. Hehe. (forstår kje atte ikkje eg e gift for lenge si.....) Ittepå kjørte me for å sjekka lofttrykket i dekkene. U mamma sa atte d va litt tyngre å svinga og litt sjanglete å sånnt på henas bil. D merka kje eg på min bil, men eg va lixom litt nærvøse for om dekkene jedna sko detta av... Men d gjekk bra da...

Eg har spelt gitar og i dag. Eg e bleen kjempeflinke, for an Birger lerte meg noge nytt i går. Atte eg kan lett finna ut kor eg ska ta grepene... sånår barrè grep... og dei to øverste strengene... ja. D va jaffal bra! Eg visste kje det eg, men nå kan eg spela mesten alt trur eg!!! :-D Me tenkepausar da... men d kjeme seg nok det. Takk Birger ;-)

Nå har eg oppdatert masse på Udlandkirka.no. Eg har et mål atte eg ska bli flinkare å oppdatera enn an Birger. Og jammen e eg godt i gång ja! Eg ska gjera litt mær i mårå ;-)

3 kommentarer:

totliii sa...

flinke du e!

Anonym sa...

flinke jenta alse, kan jammen litt av kvart du. håpa dar e ein kjekke gut så snart får augene opp for koss flinke å kjekke du e.....
-ag-

Anonym sa...

flinke t å skifta dekk ja, men jammen dårligt m oppdateringar alse.
-ag-