måndag 9. april 2007

Påsken e øve

Eg har hatt långe påskaferie eg. Går visst an fordeom eg jobbe :-) Eg jobba begge sundagane, og va innom jobben på tirsdag, ellers har eg hatt fri. (koss konne eg veta atte eg sko ha sett klokkene på høytidsringing på lordag...??, men eg har ein snille sjef så fixte det ;-) )
Påsken har vore fine. Gudstjeneste i kjørkjå mi skjertorsdag og långfredag. Åsse har eg rangla. Månge seine kveldar. Eg trur klokkå blei øve 2 oppte flærre dar. E kje vant med det lenger eg :-P Men d e nå herligt å rangla sånnt og :-)
Ein kveld spelte me "ticket to ride". Har aldri spelt d før, men d va et kjekt spel :-) Eg va knakande go!! Vil vel egentligt sei atte eg vant... Men eg va så øvelegen vettu, åsse gadd eg jo kje skjula atte eg va øvelegen, så d sa eg høgt, og då blei dei andre så sure, atte adle gjekk mot meg.. åsse tapte eg... :-/ Takk Ingunn!!! Hehe. Men eg meine nå fortsatt atte eg va jysla flinke, og atte d va dei andre så va dårligge taparar ;-)
Eg har fått meg leilighet i Haugesonn, og eg bjunne å lura på kor lenge eg kjeme t å bli her... E kje så sikker på d eina året lenger eg... Jedna eg aldri kjeme meg ut i verden igjen...?? :-) "Se hva som skjer!!" sånn e livet... Ingen vits å planlegga. Men eg savne dåkke på Skedsmokorset!!!!!! Kan kje nogen barra laga ein jobb t meg i Skedsmo kirke elle noge..? Dåkke e heilt rå! Masse gla i dåkke!! Muligt eg kjeme på refill den 15 juni. Viss nogen av dåkke lese her, så sørg for å vara der den dagen!!! Då ska eg klatra!!! :-)

PS: D e lov å skriva kommentar t bloggen min Anne Gunn!!! ;-) (og adle andre sjølsagt!!!)

3 kommentarer:

Kristin sa...

Skedsmokorset du.. Du hadde savna oss og :P
Bra at någen har hatt ein fine påske. Haha. Kanskje eg komme ner i Udland imårå, for å hørra om du har ei timelista te meg :)

Anonym sa...

Aukeida ;-) nå gjere eg det.....
Kjekkt å lesa i bloggen din Margot og kjekkt atte du har vore innom hjå oss i påsken. Du må barre ta turen innom sjøl om tuttene e vekke.

cammie sa...

hei vennen min....godt du har hatt en fin påske:) savner deg masse....åååå gjett om jeg skal være der når du kommer:) hehe....god bless...klem camilla