torsdag 5. april 2007

Neste år

Ja eg blir i Haugesonn et år t. Har fått 50% jobb i Udland kjørkjå. Ungdomsarbeidar pluss litt mær. Jippiii! :-) Litt mær inntekter elle det må eg ha, men d årne seg ;-) Kassadama Margot!! elle noge :-)

Og her på bildene ser dåkke mitt nye hjem frå 1 mai. Salhusvegen 190. Store hage ja! Der e d plass t både kobb og volleyball og alt me vil. Hage etter avtale sto d i kontrakten, så eg ska nok gjera ein go avtale me huseigaren, han virka kjempekosligge, an sko komma å skifta lysperer t meg når eg trenge det :-) Dessuten så e dar varmekablar i aldle golv og spotlight i adle tak :-) Jeee

3 kommentarer:

Karianne sa...

da kommer du ikke østover på en stund..
Sånn er vel detta livet.

MARGOT TANGEN sa...

Ja sånn e livet :-) Eg har lyst å komma å klatra me deg på emmaus ein dag. Såg d va refill den 15 juni. Mulig eg kjeme ein tur då ;-) Håpe du e der...

Anonym sa...

Hallo;p Då kan jo eg komma å bo hos dg te neste år eg då, så har eg kje så long vei te skolen:P Kanon at du ska forsetta ett år te, hadde vært trist om du sko slutta.