onsdag 14. november 2007

Jesus Reign!!!!

Klokkå e snart 12, og eg ska ha møte me an Tor Jakob kl. 9 i mårå... :-/ D e altfor tidligt ein torsdag... Men då kjeme eg meg jaffal opp og i gång me dagen ;-) Jedna eg får gjort noge fornuftigt resten av dagen og då :-) Kristin har vore i Alta uten internett, og då e dar faktisk ikkje så sinnsykt møkje spennande å spionera på på facebook. tihi. D e på Kristin sin vegg d skjer ;-) Så godt å ha na tebars ;-)
Eg fryse litt, for eg har akkorat ete ein halve boks is. Men d va godt da. Sunnt me is.
Eg ska legga meg snart nå. Har egentligt ikkje noge fornuftigt å komma me her uansett. Men eg sko jo bli flinkare på å oppdatera.

"Det er Herrens velsignelse som gjør rik, og eget strev legger ikke noe til." Ord. 10.22

2 kommentarer:

Kristin sa...

Hahahahahahaa Margot! Eg har ein avtale om facebookpause eg så! Så det komme ikkje te å skje noe interessant der i fremtiå!

totliii sa...

kati får eg sjå bilder av na sunniva da?