måndag 5. november 2007

Skjedde me du blei da?

Oj. nå e d leeenge si eg har skreve i bloggen. Heilt si barn er bra, og d e leeeeeenge. Eller d e barra ca ein måne si da... Men d e lenge d i bloggeverden.

D har skjedd møkje si då... Ja d har d. Både triste ting og bra ting. Møkje keystone greier føle eg. Å d e jo bra. (va på week-end me di men d va jo faktisk før barn er bra d ser eg nå...)
Eg like meg fortsatt på klubben i Udland. D e spennande og utfordrande. Åsse KRIK blir bra håpe eg. Eg blande meg i ting eg ikkje har noge me. (har forresten fått meg ei t-skjorta der d står "spør meg, for eg har noge me det". Den e sinnsykt kule :-D)
D va gospelfestival ja. Eg eeeelske gospelfestival. Eg e så gla i kjørkjå mi!!! Eg kan bli gla i månge kjørkjår eg altså. eg e ganske gla i Udland kjørkjå og, men d e noge spesielt me kjørkjå mi på Åkra. Den e lixom så miiiiii. Ååååå. Gospelfesitval ja. Når eg kjeme t Himmel så trur eg d e gospelfestival heila tie :-P Å eg ska sitta å trykka på videokanonå, å adle syns eg e flinke t det, å eg får kule gospelfestivaljakker så passe, å eg sitte der å kose meg å hørre på når 500 ungdommar synge gospel og lovsang, og eg får frysningar når di synge Navnet Jesus og Reign. Åsse blir eg så gla i Kristin og Karoline ungdommane mine så synge, å na Gunn June så springe å jobbe heila tie. Eg blir heilt gla av å tenka på d. Håpe eg kan vara hima neste år den helje og.

D va litt av d så har skjdd si sist. Snart blir eg tante heilt på skikklikt. Jedna eg blir d i nått, elle jedna akkorat nå? Kin vett :-) Termin e den 10. Ei jenta. d blir kjekt :-)
I påsken ska eg jedna t Israel.

Ska prøva å oppdatera her litt oftare eg.

Ganske bra sånn ondeøveskrift eg har faktisk. D e sant og oppmuntrande :-) Eg like Bibelen :-D

4 kommentarer:

totliii sa...

men ka i all verdens land og riker betydde den øveskrifte..?!?

MARGOT TANGEN sa...

Eg tar inngang a, 3.etasje, og eg kjøpe meg ei gospelfestivaljakka. Traaampet, brlblrlgarl (sniglen seie sånnt), wæææææ, Du blei, du blei, du blei!!!! Skjedde me du blei da?? Du gjekk glipp av noge den helje der Totli mi :-)

Kristin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristin sa...

oj , innlegge mitt forsvant!
SJEDDE ME DU BLEI DA?! hahahaa.
kass ting e det du blande deg i som du ikkje har noge me? ;)
sjedde me å skriva lite blogg da margot? skjerpa deg!
du blei !!