laurdag 31. januar 2009

Fint vær

Jeg har avbestillt internett, og jeg har en seng som ikke virker. Den går ikke an å sove på, men d går an å bruke bare madrassen da, så det var bra.
Torsdag hadde jeg besøk av Ingvild (hun som var formann i Keystone da jeg var der), og nå har jeg besøk av Kristin, Charlotte og Susanne. De er på Impuls, de bare sover her. Det var Susanne som skulle ligge på den sengen som ikke virker.
I går gikk jeg og Ingunn tur for det var så fint vær. Kanskje jeg skal gå tur i dag også? For det er like fint vær nå. Men Ingunn har besøk av foreldrene sine, så jeg kan ikke gå med henne i dag. Kanskje jeg skal gå en tur til Imi på Impuls? Jeg er egentlig for gammel til å gå på Impuls, jeg tror ihvertfall det. Får se om jeg gidder. Jeg skal iallefall først rydde litt her.
Jeg liker å ha ungdommer på besøk, og jeg liker å leke taxi. Charlotte sa i går at når hun blir voksen skal hun i hvertfall ikke ha så masse ungdommer på besøk, for de roter slik. Jeg skjønner ikke det, det er jo så koselig. Og når jeg sier at de ikke trenger å ta buss, for jeg er så snill og kan kjøre dem, så svarer de at "ja det er det som er ditt problem". Jeg synes ikke det er noe problem at jeg er så snill :) Jeg liker det.
Kanskje jeg skal gå en tur til hafrsfjordsenteret å se hvordan det går med dem som steller til søndagsskolefrokost? Men først skal jeg dusje, og da er de sikkert ferdigge.
Jeg må snart søke på ny jobb. Det er litt spennende. Det kan jeg gjøre i kveld viss jeg får tid. For det går ikke an å gjøre når det er så fint vær ute. Egentlig går det ikke an å skrive blogg heller når det er så fint vær ute, men jeg klarer det meste viss jeg bare vil ;-)


Ingunn, Aline og Jeg fant en dag en svanebaby midt i stavanger sentrum. Stakkars. Den var sulten og redd, og alle ville ta bilde av den.
Ellers?
Joda.

8 kommentarer:

Sang Tao - Judith sa...

Oh,no... E det me så har ødlagt sengå?! kanskje me sov for tungt;)
Har levert spelene nå forresten, så vett du det:)

totliii sa...

kafor virka kje senge da? eg og vil komma på besøk å då vil eg varme å gå tur. åsse går d an å komma på besøk her og å gå tur. jepp, bloggen min vakne te liv me ujevne mjudlårom. eg håpa du finne deg ein jobb i oslo. jaaa!!

totliii sa...

kafor har du avbestilt internett?

Karianne sa...

Du skal ikke søke på Skedsmokorset da?

Anonym sa...

Haha, løyen du. Hvis du like å leka taxi så e det jo ikke noe problem :) Ellers da? Joda, Snakkes.

Anonym sa...

ellers, joda, mm, så joda neida atte..
Sengå va teit, og bråkete, jammen. Greit hvis du like å vær taxi, for eg trenge alltid litt taxi eg. Du kan jo søka på jobb som taxisjåfør tur/retur bleikemyr-kirkene/vea ?

Karianne sa...

Kan vel hende det blir no ledig snart..:)

Sang Tao - Judith sa...

Du ska ikkje tilfeldigvis på IKEA før kjeme him vel..? Vist du ska det hadde det vore konge om du konne kjøpt noge for oss...:) Me kjupte nemligt såne hydler te å ha inni skap forrige gong ser du. Såne korger i stativ så du barra drar ut og inn vist du forstår...? Så kjøpte me korgene, men gjekk i frå heila stativet... Har ikkje betalt for det heller da, men va litt kjedligt når me kom him...
Men det e sjølsagt barra vist du ska, gidde og har plass! Ellers ska eg te Bergen i mars og kan kjøpa då og